Салон педагогічних і методичних консультацій вчителів біології й хімії
15 березня 2019 року в НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-гімназія» м.Копичинці відбулося засідання салону педагогічних і методичних консультацій вчителів біології й хімії: «Нова Українська школа: педагогіка партнерства та компетентнісний підхід у навчанні»
15 березня 2019 року в НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-гімназія» м.Копичинці відбулося засідання салону педагогічних і методичних консультацій вчителів біології й хімії: «Нова Українська школа: педагогіка партнерства та компетентнісний підхід у навчанні».
Методист Гусятинського РМК І.Я.Янюк ознайомила учасників заходу з планом роботи і запросила присутніх до обговорення статті кандидата педагогічних наук, доцента кафедри філософії і освіти дорослих ЦІППО ДВНЗ «Університет НАПН України менеджменту освіти» Лідії Ніколенко «Педагогіка партнерства як умова реалізації завдань розвитку особистості дитини у контексті Нової української школи».
У практичній частині засідання запрошені ознайомились з досвідом роботи вчителя біології й хімії НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №1-гімназія» м.Копичинці І.І.Лозовської над реалізацією проблеми «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках біології й хімії з використанням інформаційно-комунікаційних технологій», відвідавши урок у 4 гімназійному класі «Фізичні та хімічні властивості лугів».
Цікавим і корисним для учасників засідання салону педагогічних і методичних консультацій було практичне заняття «Використання он-лайн ресурсів на уроках природничих дисциплін», яке провела у кабінеті інформатики О.З.Яворівська, заступник директора НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №1-гімназія» м.Копичинці. Зокрема, Ольга Зіновіївна ознайомила присутніх з принципом створення і перевагами використання QR-кодування, підготувала буклет «QR-коди в навчанні: що, як і навіщо?», який допоможе вчителям урізноманітнити навчальний процес, а також навчила колег користуватися оn-line сервісом Kahoot для створення тестів.
Підсумком зустрічі стало обговорення побаченого впродовж всієї роботи засідання, обмін думками та досвідом роботи, вироблення методичних рекомендацій з даної теми.