Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Гусятинської Районної Державної Адміністрації

Друга очна сесія для директорів, заступників, що забезпечують початкову освіту в умовах Нової української школи

Відбулася друга очна сесія для двох груп директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи, завідувачів ЗОШ І ступеня Гусятинського району, Гримайлівської, Гусятинської, Васильковецької, Копичинецької, Коцюбинської, Хоростківської об’єднаних територіальних громад, що забезпечують початкову освіту в умовах Нової української школи

 

 

 

 

З метою підвищення методичного та практичного рівнів управлінської компетентності керівних кадрів закладів загальної середньої освіти щодо реалізації основних напрямів державної політики в галузі освіти у грудні 2019 року відбулася друга очна сесія для двох груп директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи, завідувачів ЗОШ І ступеня Гусятинського району, Гримайлівської, Гусятинської, Васильковецької, Копичинецької, Коцюбинської, Хоростківської об’єднаних територіальних громад, що забезпечують початкову освіту в умовах Нової української школи.

Першу очну сесію керівники проходили на базі Тернопільського обласного  комунального інституту післядипломної освіти, другу – на базі Гусятинського центру дитячої та юнацької творчості.

Регіональні тренери Гусятинського району Мельничук Руслана Бориславівна, методист з початкової освіти Гусятинського райметодкабінету, Мимрик Іван Васильович, завідувач методичним кабінетом Васильковецької сільської ради, Вінніцка Ірина Олександрівна, вчитель 1 класу НУШ «НВК «ЗОШ І-ІІ ст.–ДНЗ» с.Калагарівка проводили навчання відповідно до Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації керівних кадрів закладів загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа», затвердженої  МОН України.

Керівники закладів загальної середньої освіти були учасниками ранкової зустрічі, записували свої думки у щоденниках вражень, опрацювали шість навчальних модулів: зміст початкової освіти у вимірі сьогодення, організація ефективного і безпечного освітнього середовища, інтеграція: тематичний та діяльнісний підходи, особливості викладання навчальних предметів інтегрованого курсу «Я досліджую світ», особливості оцінювання навчальних досягнень учнів, гра по-новому, навчання по-іншому з LEGO. А також  за опитувальником визначали свій множинний інтелект, вправлялись у зчитуванні QR-кодів через додаток мобільного телефона viber, поглибили знання про стратегії розвитку критичного мислення.

Тренінгові заняття пройшли у позитивній, творчій, креативній, атмосфері.



« повернутися до списку новин