Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Гусятинської Районної Державної Адміністрації

Загальна середня освіта

 Діяльність галузі освіти району, в рамках Нової української школи, базується на засадах особистісно орієнтованої моделі. А відтак школа максимально повинна враховувати здібності, потреби та інтереси дитини, на практиці реалізуючи принцип дитиноцентризму.
 
 
Для задоволення освітніх потреб населення в районі функціонують 33 денних загальноосвітніх навчальних заклади, у яких здобувають освіту 3713 учнів:
- шкіл І ступеня - 7 (89 учнів);          
- шкіл І-ІІ ступенів - 12 (920 учнів);          
- шкіл І-Ш ступенів - 14 (2704 учні), у тому числі 1 опорна школа з 2 філіями (527 учнів).          
 
 
 
З метою забезпечення рівного доступу дітей до якісної освіти у сільській місцевості, створення умов для здобуття загальної середньої освіти, впровадження допрофільної підготовки, поглибленого вивчення окремих предметів, а також раціонального і ефективного використання наявних ресурсів, створюється мережа опорних шкіл. На сьогодні в районі органами місцевого самоврядування прийняті відповідні рішення і створено 1 опорну школу із двома філіями, це навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-дошкільний навчальний заклад» м.Хоростків.
 
 
Завдання:
-      забезпечити функціонування оптимальної мережі загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів в умовах децентралізації влади;     
-     проводити належну роз'яснювальну роботу серед громадськості, батьків та учнів, які навчаються в школах з малою чисельністю стосовно оптимізації мережі закладів освіти, з врахуванням структурних змін та адміністративних реформ;     
-      забезпечити управлінський і методичний супровід функціонування опорних шкіл та сприяти розширенню їх мережі;
-      здійснювати постійний моніторинг прогнозованих демографічних змін та умов функціонування загальноосвітніх навчальних закладів області;
-     систематично  аналізувати якість освіти та економічну ефективність і доцільність функціонування загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ ступенів з наповнюваністю 40 і менше учнів, І-ІІІ ступенів з наповнюваністю 100 і менше учнів та вносити пропозиції органам місцевого самоврядування щодо їх діяльності.