Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Гусятинської Районної Державної Адміністрації

Відзначення Всесвітнього дня водно-болотних угідь у закладах освіти району

До Всесвітнього дня водно-болотних угідь у закладах загальної середньої освіти Гусятинського району організовано інформаційно-пропагандистські заходи, спрямовані на підвищення обізнаності школярів з проблемами збереження водно-болотних угідь

 

 

 

До Всесвітнього дня водно-болотних угідь у закладах загальної середньої освіти Гусятинського району організовано інформаційно-пропагандистські заходи, спрямовані на підвищення обізнаності школярів з проблемами збереження водно-болотних угідь.

Зокрема, у загальноосвітніх навчальних закладах району вчителі географії, біології підготували і провели інформаційні години «Вплив водно – болотної системи на довкілля»,  виставки малюнків «Органічний світ водно – болотної системи». У шкільних бібліотеках оформлено виставки книг «Мешканці водойм та боліт».

Працівники  природного заповідника  «Медобори» провели  бесіди з учнями  ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Пулюя смт. Гримайлів і ЗОШ І-ІІ ст. с. Вікно та показали  презентацію  на  тему  «Водно-болотні  угіддя  для  збалансованого  розвитку  міст».

Учні ЗОШ І-ІІІ ст. с. Городниця підготували інформаційні повідомлення і презентацію  про водно-болотні угіддя України і своєї місцевості, а також склали буклет «Всесвітній День охорони водно-болотних угідь».

Старшокласники НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №2-ДНЗ» м. Хоростків взяли участь у «круглому столі» на тему: «Охорона органічного світу екосистем боліт» ( 11 кл.) і конференції  на тему: «Проблема використання водних ресурсів на Україні та у своїй місцевості» ( 9 кл.).

Школярі ЗОШ І-ІІІ ст. с. Постолівка переглянули презентацію «2 лютого – Всесвітній день водно-болотних угідь».

У ЗОШ І-ІІІ ст. №2 м. Копичинці вчитель Василькевич С.І. провела  семінарське заняття  з учнями 10-11 класів на тему «Водно-болотні угіддя», під час якого були розглянуті питання: «Які природні об’єкти відносяться до водно-болотних угідь?», «Яку цінність має Копичинецький ставок?», «Нові ідеї захисту і збереження міського ставка та річки Нічлавки» та  урок-лекцію для учнів 8-9 класів із використанням ІКТ «Значення водно-болотних угідь».

 

 

 

 



« повернутися до списку новин